Szent Mihály Görögkatolikus Óvoda és Általános Iskola
“Óvj, őrizz, oltalmazz!”
Nyári Táborok
    Beszámoló 2019. június 24-28-ig a Smaragdvölgyben töltöttünk el pár napot, nyári táborban. 32 gyerek és három kísérő pedagógus (dr. Mándiné Boros Krisztina, Szilágyiné Csatlós Mária, Molnár- Lakatos Lívia) utazott a Zemplén kis gyöngyszemébe. Minden adott volt, hogy egy csodás nyári táborban vegyenek részt a gyerekek. Gyönyörű környezet, tiszta és rendezett szobák, kis tó, ahol csónakázni és vízi biciklizni lehetett, jó idő, kiadós reggelik, ebédek és vacsorák, valamint számos program várta a gyerekeket. Első megállónk Tokajban volt, ahol felsétáltunk a Finánc- dombi kilátóba, Tarcalon felmentünk az Áldó Krisztus szoborhoz és a tengerszemet is megnéztük. Szerencsen a gyerekek a csokoládéboltban kerek, szögletes, kicsi, nagy, ét, tej, fehér csokoládékat vettek. Kisvonatoztunk Pálházáról Kőkapura, bevettük a Füzéri várat és Hollóházán megnéztünk egy Makovecz Imre által tervezett templomot. Sátoraljaújhelyen sétáltunk a belvárosban, és látogatást tettünk a Magyar Büntetés- végrehajtás Múzeumában. Kóstoltunk finom gőzgombócot. Hogy a gyerekek még jobban érezzék magukat, Sárospatakra, a strandra is elvittük őket, ahol a fürdőzés után egy nagyon jóízű ebédet is elfogyasztottunk. Gyorsan eltelt ez a pár nap. Mindenki fáradtan, de sok- sok élménnyel gazdagodva tért haza.